Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

hjh

17. 3. 2009 21:43
Poděkování za ohlasy

Jsem rád, že většina čtenářů pochopila, že mi šlo především o co nejpravdivější obraz. Názor si udělá každý sám. R^

0 0
možnosti
N

nepolitik

13. 3. 2009 15:09
Dostal jsem zajímavý mail:

Od: Přemek Král (pemek.krl@seznam.cz)

Komu: <nepolitik@centrum.cz>

Datum: Včera 19:37

Předmět: rejholej je soudruh Hejna. Jako kdysi J.S.Vojín. To jste nepoznal? Nazdar!

Co Vy na to pane Hejno? Mám tomu věřit nebo Přemek Král lže ???????

0 0
možnosti
RB

erben3

9. 3. 2009 15:03
.

Oba díly jsem přečetl jedním dechem. A neodsuzuji, toho člověka svým způsobem chápu. V podobných pozicích, byť ne tyk vypjatých tady byla spousta lidí. Chtěli dělat, co je bavilo, museli tedy s vlky výti. Karma.R^

0 0
možnosti
V

vabank

9. 3. 2009 11:30
Příběh klasického špiona.

Jo , jo , agenti mívají pohnuté osudy. Příběh je spíš pro stud.:-(

0 0
možnosti
RR

rezjir

9. 3. 2009 8:36
Alespoň je jasno, kdo, kdy a proč

musel z Čechosláváků ilegálně překračovat dráty, aby se dostal za kopečky: šlo o nositele státního tajemství. A je jasné, že nositelem státního tajemství se za totáče stávali jenom ti nejprověřenější. S perfektním původem.

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS