Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Seriál ,,České století" Rv je dle mého názoru stejně falešný jako medaile Rv za zásluhy od prezidenta republiky, režisérovi tohoto pseudosnímku.

0 1
možnosti
JH

J28o57s15e26f 25H88e28j98n66a

10. 12. 2014 19:56

Ale pozor, oprava: Havla za lháře nepovažuji, přehlédl jsem se!!!!!!!!!!

0 0
možnosti
JH

J67o41s47e18f 62H49e63j77n25a

10. 12. 2014 19:39

Děkuji za názory. Můj pohled na V. Havla je podobný tomu pana Krále. Svůj pohled na seriál (který vlastně ani klasickým seriálem není )jsem napsal i jako jistou oponenturu na růzé skoro nenávistné plivance. Snad jsem svůj souhlas zdůvodnil, nikomu neberu právo na jiný názor. A ještě dodám, že asi jediné seriály které sleduji jsou dánské a teď dánsko-švédské detektivky. A i tam si je často dodatečně stáhnu.R^

0 0
možnosti
PK

P32r43e15m67e66k 33K20r22a53l

10. 12. 2014 13:55

Mně se seriál také líbil, i tento hodnotící článek pana Hejny na blogu je seriozní a měl jsem stejné pocity, jaké píše. R^ Pane Šimek, internet vám čas nekrade? Vždyť vaše adorace lháře Havla je tak mimo realitu, že vám se nebude líbit žádný pořad, kde by připustili, že byl Havel z masa, kostí, a také pil a kakal. Pro vás je asi Havel už modlou jako Stalin.;-D

0 0
možnosti

Nejsem takový nadšenec seriálů, mám pocit, že mi kradou čas. Z tohoto seriálu jsem viděl jen dva díly, které nekorespondovaly s mým poznáním dějin, a tak jsem seriál odmítnul. Podle týdeníku RESPEKT 50/2014 jsem nejpíš udělal dobře. Právě Václav Havel byl v tom seriálu problémově vykreslen. Údajně byl překreslen tak, aby dnešní divák jej nebral jako neživou ikonu, protože byl v určitých aspektech neobvykle morálně na výši a ochoten k sebeobětování v zájmu druhých občanů. Mohl  sloužit jako vzor pro chování člověka, který usiluje o skutečnou demokracii a svobodu. Takže z tohoto hlediska nám seriál přinesl medvědí službu.

Pozoruhodný je dehonestující tlak ve společnosti proti ideálům Václava Havla. Většinou jde o bezhlavé dehonestace využívající lži a falešné pomluvy. Komu to slouží? Rozhodně ne skutečným demokratům. Slouží to těm, kterým se stýská po předlistopadové společnosti, kteří hledají ochranu u nějaké mocnosti a kteří se bojí svobodného Česka integrovaného do většího funkčního celku.

Václav Havel byl nedostižně vynikající chlap, ale kdo chce, aby náš stát zůstal svobodný, demokratický s vymahatelností práva, měl by Václava Havla následovat.

:-)

3 1
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS