Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jistě, pane kolego. Nepochybně.!R^

2 0
možnosti
JH

Děkuji za názory. Když třeba napíšu, že mám rád nějakého moderátora a komentátor přečte, že ho miluji, není co řešit. Že si ke mně našel cestu exkrement blábolivý http://hejna.bigbloger.lidovky.cz/c/235061/Exkrement-blabolivy.html mne moc netěší, ale tyhle smrduté květy vlezou všude. Já jsem zvyklý formulovat své názory. Pokud někdo nesouhlasí, je to jistě jeho právo. Hádat se sem nechodím. Diskutuji rád.R^

1 0
možnosti
Foto

On ten patrně míněný asi poslouchá a sleduje jiné zprávy.

Já sleduji zmíněná média jen občas. Co se týká komentátorů, redaktorů, moderátorů atd., tak by většinou měli být na "oběť" lépe připraveni, aby jen tak nevyklouzla.

Karma.

1 0
možnosti
PK

P56a31v64e26l 18K48u98l97a

2. 5. 2015 14:26

Zakarmoval jsem :-)

2 0
možnosti
Foto

Souhlas a karma. Podobně jako autor -  ČT nezbožňuji , ale valnou většinou jsou pořady objektivní a "koukatelné". Jsem s ní spokojen. Školsky řečeno - lepší dvojka.

K těm výtkám komentátorům , že jsou příliš ostří a konfliktní ke zpovídaným politikům. Podle mne je to v pořádku a kdyby třeba pí Drtinová byla druhdy v rozhovoru s hejtmanem Haškem zdvořilá a mdlá : dodnes by hejtman mohl vystupovat jako Mirek Dušín - pravdomluvný a poctivý.

Uctivý a takoví submisivní mohou být snad rosničky či ti , co oznamují objížďky na dálnicích. Političtí moderátoři z podstaty musí být ostří hoši ( holky).

7 0
možnosti
KD

Když milujte Karase, pravdy rase, není co řešit.;-D

2 5
možnosti
VV

Clanek se mi taky libil, Karma.

A kdybyste psal o Panu Bohu, vzdy se najde nejaky ten byvaly od StB, ktery si na nej zacne vymyslet nejake nepravosti.

4 1
možnosti
Foto

Moudrost pana Vokouna bran nebeských se dotýká.

A kde mám tu penzi, Vokoune?

1 3
možnosti
VP

Respekt pane.Jste ideální občan,nebo ovčan?

4 3
možnosti
Foto

Vladimíra Dvořáková jako pomatená Jana z Arku?

Nevím, tak mi nepřipadá.

Spíš tak, že vymete každou funkci a z televize ji vždycky musí vyhnat bazukou, jinak by tam byla furt.

4 3
možnosti
KD

Paní Dvořákovou už do televize moc nezvou, nehodí se do konceptu naší veřejno-právní televize. Stejně třeba jako politolog Zbořil atd.

V souladu s výzvou EK je třeba v ČT upevnit výchovnou práci s ovčany.

1 1
možnosti
VK

Naprosto souhlasím a podepisuji. Karma.

3 2
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS