Diskuse

Havel

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

I když mě autor nepochvalí, tak jsem mu dál kamu. Článek je čtivý.

Dnes zde každý druhý vidí ruku ruských tajných služeb, ale málokdo se ptá z čeho pramenil ""

0 0
možnosti
Foto

Tak uvozovky se mi z mobilu moc nepovedly, takže zopakuji: Hvězdný úspěch a pak drsný pád. Proč?

Vždyť dramatik se po r. 1989 stal světově uznávanou veličinou, ale jeho hry se nehrají ani v jeho rodné zemi.

A naváži na ty ruské tajné služby, tentokrát ale z druhé strany oceánu.

Autorské honoráře byly totiž v době konfliktu Západ - Východ tím nejlepším způsobem, jak dostat za "železnou oponu"

1 3
možnosti
Foto

Legální peníze. Nějak mi to s tím mobilem nejde.

1 1
možnosti

S.A.Hermanku Havlovy hry se hraji po celem svete a kupodivu i v Ceske Republice. Jen byste se misto piva mel zajimat o kulturu, jinak byste tuto hloupost nenapsal.

4 2
možnosti
Foto

Tak dejte odkazy. Já to před časem hledal a vyšla mi jen nějaká univerzita.

0 0
možnosti

Vy potrebujete na vse odkazy soudruhu. Pri trose inteligence staci se podivat do novin co hraji prazska divadla. Napriklad to Svandovo.

1 0
možnosti

J84a92r21a 77R46a81n73k

22. 6. 2015 23:37

Jiri, o Havlovi (a nejenom o nem, ale i Skvoreckem) jsem si povidala na dlouhe ceste autobusem v Indii s 16 letym studentem, takze az tak cerne, jak to malujete to neni. Pouze nekteri zde neumi rici jeho jmeno a tak je to Vaklav;-)

0 0
možnosti

J65a86r53a 22R87a57n33k

22. 6. 2015 23:57

Vaclav Havel 1936-2011: Living in truth - The Economist

http://www.economist.com/node/21542169

Dec 31, 2011 - HAD communists not seized power in his homeland in 1948, Vaclav Havel ... The plays were staged in New York and elsewhere, but their author—like ... “It is the worst in us which is being systematically activated and enlarged—egotism, ... No single phrase did more to inspire those trying to subvert and

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS