Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JP

J65a42n 96P97a49l81l52a63s

19. 8. 2015 2:08

Dobrý večer, u nás se říká: Paní, nejsem žádná drbna, ale ten kýbl si postavím.

0 0
možnosti
JH

Děkuji. Musím přiznat, že takové ty inteligentní kamarádky s humorem s úsměvem přiznávají, že občas putnu staví.:-):-)

0 0
možnosti

Netvrdím, že ženám rozumím, ale mám pro to jednoduché vysvětlení. Ženský rituál rozloučení trvá podstatně déle a natahuje se o výměnu nutných informací. Pokud se dvě, nebo více žen znovu vrátí k debatě a posadí ke stolu, bude rituál přerušen a bude ho nutné začít znovu, se stejným časovým harmonogramem, jen s jinými, ale stejně důležitými informacemi. Proto i já mám v úctě putny a do loučení se už nemíchám.

0 0
možnosti
Foto

Máte naprostou pravdu, jest lépe přijmout holý fakt, že nikdy neporozumíme onomu "putnění" , než se snažit zas a zase odhalit tajemno. Již jsem resignoval na jeho rozkrytí.

0 0
možnosti
Foto

Bingo Josefe.

Pozoruji tento fenomén u mé ženy. Stručně popíšu.

Přijde k nám na návštěvu její kamarádka. Pokud není i moje, prohodím pár zdvořilostních frází a jdu si po svých. Pak jsem zavolán, že ona kamarádka již odchází domů - přicházím tedy do naší vítací místnosti, rozloučím se a odejdu. 

Obě ženy pak ještě zhruba 15 -20 minut hovoří vstoje u dveří, následuje zhruba 5 minutový interval u dveří otevřených. Poté se má žena vydá s předmětnou osobou k vrátkům - cca 20 metrů, což zabere zhruba 10 minut. Poté ještě u otevřených vrátek proberou další téma, které zhusta zabere 5-10 minut. Poté je odchod posvěcen nastartováním vozu.

Jednou jsem se pokusil ve fázi mého loučení nabídnout ženám alternativu opětovného usazení k domácímu stolu a strávení oněch "rozchodných" 45 minut v příjemnějším prostředí a vsedě. 

Byl jsem nehorázně umlčen, odmítnut a pohaněn.

Chápu - šlo o putnu.

2 0
možnosti
JK

:-)R^ Není co dodat... prostě snad jen, že to funguje...:-)

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS