Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Jo a dlužím všem omluvu za obrázek Já jsem trochu TESLA (tedy technicky slabší) a ten vykřičník se pod otazníkem nepovedl. ;-(

0 0
možnosti
JH

Děkuji za názory. Pane Vokoune, jistě vám nemusím vysvětlovat, že jsem trochu zobecňoval. Vybavilo se mi, jak jsem se v 70. létech přihlásil do konkursu na místo ředitele velkého kulturně společenského zařízení. Přijal mne soudruh, která měl na dveřích velký titul RSDr Tvářil se skoro nadšeně, na konci pohovoru mimochodem prohodil: ve straně samozřejmě jste.... Zmiňuji to proto, že v osmdesátých létech jsem už podobné funkce zastávat směl. Já to trochu zjednodušil a zobecnil, realita byla vaiabilnější.

0 0
možnosti
PL

Sice nic nového, ale zajímavý pohled na naše dějiny. Rád jsem si to přečetl.

3 0
možnosti
Foto

Nic nového, Češi - jak praví klasik Werich - vždycky vědí, kdo kdy co měl říct. Všichni nahoře jsou bezcharakterní, ale za koblížek u metra dáme hlásek Andrejovi či kdysi za rušení 30,- Kč u doktora Jirkovi.

R^

4 0
možnosti
Foto

Naprosto skvěle, Josefe! R^R^R^

3 0
možnosti
VV

Ono to pane Hejno vlastne nezacalo az v roce 1948, ale hned v kvetnu 45. Z Prahy a jinych mest vyjizdela do pohranici rabovaci komanda aby znarodnila vse co tam vyhnani Nemci museli zanechat. Po osmactyricatem to narodni spravci a cerstvi soudruzi vylepsili o vyhnani sedlaku a obsazeni jejich domu, drobnych remeslniku i podnikatelu s par zamestnanci.

Po osmasedesatem ti chytrejsi odesli smerem nazvu cigaret a na jejich mista nastoupili ti mene inteligentni soudruzi, ale o to prubojnejsi.

No a po tom 89. se moci uchopila uz treti generace bezpaternich straniku.

Ale hlavne, ze se umeli postarat o rodinu, jak zde nekteri pisi.

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS