Diskuse

Jak se zachází se zákazníky

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PK

Jestli jste poblíž Prahy, je divné objednávat pitomou postel z Brna. V čem měla být tak geniální, že ji v Praze nemají? ;-DDoprava z Brna do Prahy stojí desetitisíce? ;-DPsaní je vizitkou pisatele a když píšete hrubky (ve článku: začali jednat postupně dvě firmy, zdáli)!!i v emailech, vypovídáte o své úrovni a nedivte se, že s vámi jednají anonymně. :-/ Co to má ale společného se soudruhy :-) vy soudruhu? ;-D;-D;-D Rv

0 0
možnosti

Je mi líto, že Vás to pane Josefe stálo tolik sil. U nábytku se vyplatí hledat kombinaci masiv a domácího výrobce. Dále si zjistit konstrukci a nosnost. Jsme u nás doma oba dosti těžcí (mírně řečeno) a tak mám bohaté zkušenosti. A v neposlední řadě si třeba na Heurece ověřit kvalitu eshopu v referencích. Oni i za sebe leccos garantují. A nakonec pokud možno nepoužívat prostředníka. To se mi to radí, že? Jsem ale ráda,že všechno nakonec dopadlo dobře a pozdravuji. R^

0 0
možnosti
VV

Sice stejnej pristup jako za vlady jedne strany, ale aspon muzete svobodne cestovat.

Za to nemuze zadnej spolecenskej rad, to je v lidech. Kdyz uz nakupujete na internetu, zkuste obratit svoji pozornost obracenym smerem.

Nebudete litovat.

0 0
možnosti
JH

Už jenom pro pořádek: Já si zboží objednel od výrobce z Moravy. Ten ho i dovezl. Potom do hry skoro anonymně vstoupila akciová distribuční firma a potom už je jenom zmar...!! Já hledal dohodu... Naštěstí už spím dobře.R^

0 0
možnosti
PK

Dovezl to výrobce nebo distribuční firma? Jak chápat výraz vstoupit skoro anonymně? ;-D

0 0
možnosti
PD

asi motáte dvě věci dohromady: jednou je reklamace a druhou odstoupení od smlouvy a vrácení zboží ve lhůtě 14 dnů od doručení při koupi přes internet.

0 0
možnosti
MS

O to vrácení právě jde. Pokud máte zboží dopravit zpět na vlastní (vysoké) náklady, asi si to rozmyslíte. Jedna věc je vracet do 14 dní kilový balíček a druhá postel jako vrata. :-)

0 0
možnosti