Diskuse

O žahouru

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Koukám, že jsem ani nepoděkoval za názory. Tak dodatečně.V

0 0
možnosti

Žahour maminka vždycky vařila. Borůvky s cukrem zahušťovala perníkem, plus koření - skořice, vanilkový cukr a citronová kůra. Právě, že se přelívá teplý, nejlepší je na mírně vystydlé lívanečky. Je to inšpirace - zkusím rozmrazit nějaké borůvky... že by? Díky pane Hejno, pěkný víkend přeji. V

0 0
možnosti
Foto

U nás se žahour říkalo jahodám rozmixovaným s mlékem a cukrem. Taky to byla mňamka. ;-)

0 0
možnosti
Foto

:) Seběhly se mi v puse sliny :) Výraz "žahour" sice neznám, ale jako jsem tvrávil svůj čas v oblasti, kde se to borůvkami dodnes jen hemží...a miska rozmačkaných borůvek s cukrem a smetanou...mi dělá "radost" i dnes :)R^

0 0
možnosti
PL

Nejsem sice z vesnice, ale vzpomínky především na prázdniny u babičky na vesnici a její kuchyni jsou pořád živé.

0 0
možnosti
Foto

Hm, horké lívance babička cukrovala a mastila. Žahour dávala až na ty studené. A nejvíc borůvek jsem vždycky natrhala já :-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS