Diskuse

Ó Mariano…

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^Josefe, taky na tohle jméno trpím. Hlavně proto, že ho nosila moje kmotra, sefardská Židovka - tátova profesorka španělštiny. Měla jsem ji moc ráda. Zemřela předčasně, když mi bylo patnáct a právě jsem se - daleko od domova - naučila španělsky... Už jsme si nestihly popovídat v její mateřštině. A shodou okolností už nějakou dobu nosím na krku menoru... ;-)

0 0
možnosti
PL
Foto

Emotivní příběh a pěkně napsaný R^

Moc zdravím, Josefe.

0 0
možnosti

Zažila jsem po 21. srpnu 1968 rodinu - manželé si za války oba prošly koncentráky - kdy se s 2 dětmi po vpádu do 4 dnů vystěhovali komplet až do Austrálie. Řekli, že nemohou riskovat bydlet blíž, že historie se často opakuje... Rasismus je vůl pane Hejno!!!!!!

0 0
možnosti
Foto

Ach jo, Pepíku, už jen ty vzpomínky....ale život je hezký i teď, stačí se koukat. Přeji hezký den.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS