Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Děkuji za názory. Pan Petříku, je od vás milé, že mi občas vysvětlíte o čem píšu.8-o

1 0
možnosti
Foto

Veleba to dotáhl maximálně na předsedu Zemanovců, takže žádná velká sláva. Ale takový generál Petr Pavel, to je jiná liga. Tento bývalý komunista to dotáhl dokonce na druhého muže v NATO, kdy včas zběhl k nepříteli.

1 0
možnosti

Opet a uz po nekolikate se musim zeptat, jak tento vas vykrik do tmy souvisi s clankem?

Ale vy smite trollit, byt mimo tema clanku. Jak to prosim delate, ze vam to administrace trpi?

1 0
možnosti
Foto

Máš pravdu, ale jak pravil Vysocký, až dokáže to, co dokáže lež.

1 1
možnosti
Foto

Zajímavé, jak Vy jste, pane Vodvářko všem současným i bývalým komunistům určil diagnózu významné mozkové poruchy.

Jen u toho generála Petra Pavla jste ji zatím nepotvrdil. Že byste některým komunistům uděloval výjimky?

2 1
možnosti

Tak mu napište ,,Otevřený dopis" ať pozná co si o něm jako o soudruhovi Velebovi myslíte, to pomůže Vám a třeba sebereflexi s.Veleby;-D;-D;-D

0 0
možnosti

Nevidím důvod, psát soudruhu Velebovi. Pokud ano, tak na téma, že svých rodičů a podobných lidí si vážím ! Oni se neznemožnili, nezpronevěřili - žili za "Svoje vydělané" a dokonce prožili kus života hezkého ! Jak říkám, tvor Veleba, je pro mne i užitečnou - Měrnou jednotkou ! ... :-)

0 0
možnosti

Soudruh Veleba je můj kůň = měrná jednotka sledovanosti a opovržení Tajemník OV KSČ, předseda Strany nesvéprávných občanů s krachem - 0.36 % = 18.556 hlasů / 2017. Říkal jsem si, konečně je odříznut od jakýchkoliv příjmů od státu - asi bude muset robit ! Omyl., vedle Senátorských příjmů disponuje měštcem 34 milionů Kč od Přátel - (tázán na zdroj, ze studia prchá io s mikrofonem na svetru). Kdysi - Já jsem havíř - kdo je víc ! Bral jsem to, jako urážku otce - šéfkonstruktera a matky - zdravotní sestry. Myslel jsem, že těm stupiditám je konec. Život mne přesvědčil - Myslet, znamená - Kulové vědět ! ... Jsem s.Veleba - mou životní profesí je někoho - něco velebit, to bohatě stačí ... :-). .

6 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
6 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS