Diskuse

Selský rozum

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JH

Děkuji za všechny názory. Plně gramotný čtenář snad pochopil, že doporučuji shlédnutí toho dokumentu, nehodnotím ho. To že já tam třeba potkávám mně nesympatické novináře nesnižuje zajímavost toho dokumentu. Někdo se u toho možná nasmál, já tedy určitě ne. Ale každý jsme nějaký, přejme si to;-O

1 0
možnosti

Neviděla a jak to tak líčíte, snad ani vidět nechci. Tyhle názory od zdi ke zdi... Nikdo není ani zcela černý, ani sněhobílý. Jak by asi obstáli pod stejným drobnohledem ti, kteří tak snadno kritizují. Máte pravdu pane Hejno, nemusíte být jeho příznivec, ale také ne jeho kritik za každou cenu. Když si představím film Všichni dobří rodáci, tak to přeci jen tehdy bylo úplně jiné kafe.[>-]

0 0
možnosti
PL

Zatím jsem neviděl.

0 0
možnosti
ZJ

..... viděl jsem, zaujalo, DĚSIVÉ ;-€! Karma.

3 0
možnosti
Foto

Také jsem viděl a rozesmálo. A proto vyšuměným šumanům zdar:-P

0 2
možnosti
Foto

"Uff...Strašně amatérské a jednostranné. Kam šlápne ...noha, to lehne popelem. A oslava české zbabělosti a .... (spousta anonymních respondentů, začerněné obličeje, zkreslené hlasy). Výsledek chvílemi působí až směšně." Tolik jeden z komentářůR^ pod oním autorem ,,anoncovaným" ,,dokumentem"Rv

0 5
možnosti
Foto

A vy na to nějaký názor máte?

1 0
možnosti